FAQ rozwińzwiń

1. Czy na festiwal mają wstęp osoby niepełnoletnie?
Tak. Dzieci do 10 roku życia mają wstęp wolny, zgodnie z paragrafem 3 punkt 7 regulaminu Imprezy. Małoletni do 15 roku życia mogą uczestniczyć w festiwalu tylko pod opieką przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej i na jej wyłączną odpowiedzialność, po podpisaniu przez nią przed pierwszym wejściem na Imprezę oświadczenia o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za ww. osobę małoletnią. Wzór oświadczenia dla przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej jest dostępny na www.off-festival.pl.
 
2. Czy na teren festiwalu można wnosić napoje, jedzenie?
Nie można wnosić jedzenia i napojów. Na terenie festiwalu znajdują się stoiska gastronomiczne.
 
3. Czy można wnieść parasol na teren festiwalu?
Na teren festiwalu można wnieść tylko małe, składane parasolki. Duże parasolki z metalowymi drewnianymi ostrymi zakończeniami są niedozwolone. Zalecamy peleryny przeciwdeszczowe.
 
4. Czy dla osób niepełnosprawnych będą wyznaczone odpowiednie miejsca, z których będą mogły oglądać koncerty.
Tak, przed Sceną mBank i sceną Leśną będą postawione specjalne platformy dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja dostępna na mapie festiwalowej.
 
5. Czy na terenie festiwalu lub w jego pobliżu przewidziany jest postój taksówek?
Przed bramą główną festiwalu będzie wyznaczony postój taksówek.
 
6. Czy na teren festiwalu i Miasteczka Festiwalowego można wejść z psem?
Wejście z psem jest zabronione. Tylko osoby niewidome z psami przewodnikami mają prawo przebywać na terenie festiwalu i Miasteczka Festiwalowego.
 
7. Czy należy mieć ze sobą dokumenty potwierdzające tożsamość?
Tak. Prawo wstępu na teren festiwalu ma osoba posiadająca przy sobie dowód tożsamości oraz bilet, który przy pierwszym wejściu na teren Imprezy będzie wymieniony na identyfikator-opaskę. Dokument tożsamości jest niezbędny również przy zameldowaniu na Miasteczko Festiwalowe.
 
8. Czy zamiast dowodu osobistego mogę zabrać inny dokument potwierdzający tożsamość?
Tak. Jeśli uczestnik nie posiada dowodu osobistego może zastąpić go innym ważnym dokumentem ze zdjęciem - legitymacją lub paszportem.
 
9. Czy na terenie festiwalu i Miasteczka Festiwalowego znajduje się przechowalnia bagażu?
Tak, odpłatna.
 
10. W jakiej odległości od terenu festiwalu i Miasteczka Festiwalowego są przystanki komunikacji miejskiej?
Około 600 metrów od bramy głównej festiwalu, około 200 metrów od Miasteczka Festiwalowego.
 
11. Czy na terenie festiwalu i Miasteczka Festiwalowego znajduje się bankomat?
Na terenie festiwalu znajduje się bankomat, na terenie Miasteczka Festiwalowego - nie. Najbliższe są w niedużej odległości od Miasteczka, przy centrach handlowych.
 
12. Kto może skorzystać z Miasteczka Festiwalowego?
Wyłącznie osoby które zakupiły karnet na festiwal wraz z polem namiotowym.

13. Czy formularz zgłoszeniowy dotyczy rejestracji namiotu?
Tak, ale należy wpisać dane wszystkich osób które będą przebywać w namiocie.
 
14. Czy osoba niepełnoletnia może skorzystać z Miasteczka Festiwalowego?
Tak,  jeżeli przedstawiona zostanie pisemna zgoda rodziców /opiekunów (wzór oświadczenia rodziców/opiekunów znajduje się na stronie internetowej festiwalu).
 
15. Czy na terenie Miasteczka Festiwalowego istnieje możliwość zaparkowania przyczepy kempingowej, campera?
Nie, Miasteczko Festiwalowe przeznaczone jest wyłącznie dla namiotów. Dogodne miejsce dla camperów znajduje się po drugiej stronie Doliny Trzech Stawów: Camping 215, ul. Trzech Stawów 23
 
16. Czy Miasteczko Festiwalowe jest strzeżone?
Tak.
 
17. W jakiej odległości znajduje się Miasteczko od terenu imprezy?
Około 800 m.
 
18. Czy na Miasteczku Festiwalowym będzie można naładować telefon komórkowy i czy będzie to bezpłatne?
Tak, jest możliwość bezpłatnego podłączenia ładowarki, ilość stanowisk będzie jednak ograniczona.
 
19. Czy na Miasteczku Festiwalowym będzie możliwość podłączenia czajnika bezprzewodowego lub kuchenki elektrycznej?
Nie.
 
20. Czy Miasteczko Festiwalowe czynne jest całą dobę?
Tak, można wejść i wyjść o każdej porze.
 
21. Czy karnet z polem namiotowym muszą posiadać wszyscy, którzy na nim przebywają, czy tylko właściciel namiotu?
Karnet z miejscem na polu namiotowym obowiązuje wszystkich przebywających na polu namiotowym.
 
22. Czy punkty gastronomiczne na terenie Miasteczka Festiwalowego będą czynne przez cała dobę?
Tak. 
 
23. Czy na terenie Miasteczka Festiwalowego będzie parking?
Niedaleko terenu Miasteczka Festiwalowego zostanie wydzielony parking samochodowy - dozorowany, nie strzeżony - dla mieszkańców Miasteczka, wjazd od skrzyżowania ul. Lotnisko z ul. Pułaskiego. Ilość miejsc ograniczona.
 
24.Czy na terenie festiwalu i Miasteczka Festiwalowego jest miejsce w którym będzie można bezpłatnie  korzystać z internetu (dostęp do wi-fi)?
Tak. 

 

HOTELE rozwińzwiń

Hotel Angelo **** Katowice
40 086 Katowice   ul.Sokolska 24
tel. +48 32 78 38 100
fax. +48 32 78 38 113
info@angelo-katowice.pl
www.angelo-katowice.pl

 

PARK HOTEL DIAMENT KATOWICE **** ul. Wita Stwosza 37
tel.: (+48 32) 720 00 00
fax: (+48 32) 720 00 01
www.hoteldiament.pl katowicepark@hoteldiament.pl
 

Hotel Qubus Prestige **** ul.Uniwersytecka 13
tel.: (+48 32)  601 01 00
fax: (+48 32) 601 02 00
www.qubushotel.com  Katowice@qubushotel.com


Best Western Premier Katowice Hotel**** ul. Bytkowska 1A
tel. :   +48 32 721 11 11
fax:   +48 32 721 11 00
www.bestwesternkatowice.pl  rezerwacja@bestwesternkatowice.pl


Hotel Novotel Rondo Katowice **** ul. Roździeńskiego 16
tel.: (+48 32) 200 44 11,   200 44 44
fax: (+48 32) 200 44 11
www.orbis.pl rez.nov.katowice@orbis.pl

Hotel Diament *** ul. Dworcowa 9
tel.: (+48 32) 253 90 41
fax: (+48 32) 253 90 43
www.hoteldiament.pl katowice@hoteldiament.pl


DeSilva Inn Katowice Airport - ul. Równoległa 2
tel.: (+48 32) 393 88 88
fax: (+48 32) 393 88 01
katowice@desilva.pl


Quality Hotel Katowice*** Szybowcowa 1A
tel.: (+48 32) 606 88 00
fax.: (+48 32) 606 88 01
www.hotelsystem.pl premium.kat@hotelsystem.pl


Pokoje
 Economy** w Hotel System Premium*** (dawny POPhotel) Szybowcowa 1A
tel.: (+48 32) 606 88 00
fax.: (+48 32) 606 88 01
www.hotelsystem.pl pop.kat@hotelsystem.pl


Hotel
 Katowice ** ul. W. Korfantego 9
tel.: (+48 32) 258 82 81, 259 80 21
fax: (+48 32) 259 75 25
www.hotel-katowice.com.pl hotel@hotel-katowice.pl

Olympia Spodek*** ul. W. Korfantego 35
tel.: 32/ 606 85 85
fax: 32/ 254 21 55
e-mail: olympia@stylehotels.pl
www.stylehotels.pl
 

Etap Hotel - Katowice Centrum * al. Roździeńskiego 18
tel.: (+48 32) 350 50 40
fax: (+48 32) 255 55 01
H6601@accor.com


Hotel Campanile ** ul. Sowińskiego 48
tel.: (+48 32) 205 50 50
fax: (+48 32) 209 06 06
www.campanile.com.pl katowice@campanile.com.pl


Hotel Kinga *** ul. Zimowa 36
tel.: (+48 32) 209 96 69
fax: (+48 32) 314 15 00
www.kingahotel.eu


GOŚCINIEC MURCKOWSKI ** ul. Murckowska 64a
40-265 Katowice
tel. (+48 32) 352 99 99
fax: (+48 32) 352 39 39
www.gosciniecmurckowski.pl gosciniecmurckowski@op.pl
 

AWF * - ul. Mikołowska 72c
tel.: (+48 32) 207 54 00
fax: (+48 32) 251 02 26
www.hotel.awf.katowice.pl hotel@awf.katowice.pl  

 

HOSTELE, KWATERY rozwińzwiń

 

Apartamenty SleepCity
tel.: (+48) 509 75 29 35
tel.: (+48) 608 08 07 56
www.sleepcity.pl rezerwacja@sleepcity.pl
 

Senator - ul. 1 Maja 3
tel./fax: (+48 32) 258 60 81
www.senator.katowice.pl senator@senator.katowice.pl


Załęże - ul. Gliwicka 106
tel.: (+48 32) 254 60 51, 254 90 22
fax: (+48 32) 254 60 51
www.zaleze.katowice.pl  zaleze@zaleze.katowice.pl


Zajazd Sportowy GKS - ul. Ceglana 67
tel.: (+48 32) 251 00 93
fax: (+48 32) 757 40 51
www.sts.coig.pl zajazdsts@coig.pl


euroHOTEL - ul. Z. Nałkowskiej 10
tel./fax: (+48 32) 255 46 82,353 39 55
www.eurohotelkatowice.pl recepcja@eurohotelkatowice.pl


Hotel Asystencki - Gościnny Uniwersytetu Śląskiego
ul. Paderewskiego 32-32a
tel./fax: (+48 32) 255 44 17
hotel2@us.edu.pl


Hotel Bankowy - ul. Adamskiego 7
tel.: (+48 32) 257 14 29, 251 78 28
fax: (+48 32) 351 78 23


Akademik WSZMiJO - ul. Klimczoka 7
tel. (32) 359 58 46, 359 58 45
http://www.gallus.pl/Dom-Studencki.html  nieruchomosci@gallus.pl


Obiekt Noclegowy PKP - ul. św. Huberta 11
tel.: 032-710-59-55
www.csid.pl - filia.katowice@csid.pl


Zajazd Gościniec "Śląski" - ul. Kościuszki 352
tel.: 032 202-95-56
www.zajazdgosciniecslaski.pl


Gościniec Tombor - ul. Zbożowa 38
tel.: 0300 400 550


Camping 215 Dolina 3 Stawów **** ul. Murckowska 6
tel.: 032 255-53-88


Schronisko Młodzieżowe Ślązaczek ul. Sokolska 26
tel.: (032) 351 19 56
www.ssm.sltzn.katowice.pl


Euro
 Residence - Apartament Hotel ul. Kopernika 6
tel.: 032 608-42-52
www.euroresidence.com.pl biuro@euroresidence.com.pl


Zajazd
 "Pod Wzgórzem Wandy" - ul. Bielska
tel.: (032) 255 60 05
www.wanda.go3.pl


Jantor - ul. Z. Nałkowskiej 10
tel.: (032) 255-71-41
www.jantor.ehost.pl - info@jantor.ehost.pl


Gościniec
 "Baildon" - ul. Klimczoka 6
tel./fax: (32) 254 67 33


Zajazd "Dyliżans Pocztowy" - ul. Rolna 7
tel.: 032 252-18-17
www.zts-katowice.pl/zajazd.html   dylizans@katowice.poczta-polska.pl


Pokoje
 gościnne - ul. Połomińska 11a
tel. 601 415 535


Pokoje gościnne - ul. Astrów 12
tel. 032- 80-12-212 - www.sport.katowice.pl


Pokoje gościnne "Zacisze" - Ul. Słowackiego 15/7
tel.: 515 272 124
www.noclegizacisze.pl kontakt@noclegizacisze.pl


Apartamenty
 - ul. Mariacka 31
tel.: 511 66 66 77
www.apartamenty-katowice.dom-plus.pl


JOPI Hostel - ul. Plebiscytowa 23
tel. +4832-20-43-432
www.jopihostel.pl jopihostel@jopihostel.pl


Apartamenty Silesia - ul. Plebiscytowa 9
tel.: 504 525 429
www.apartamenty-katowice.pl apartamenty_katowice@interia.eu

 
Hostel In Loft - ul. Korczka 95
tel.: 501 599 765
 
 
Pokoje do wynajęcia - ul. Zbożowa 20 H 
tel.: 501 599 765
 
 
twojhostel w Katowicach
ul. Klimczoka 7 
nr tel. 722 222 020
nr tel. 32 202 30 25

REGULAMIN IMPREZY rozwińzwiń

 

REGULAMIN IMPREZY
pod nazwą
"OFF FESTIVAL KATOWICE"
KATOWICE, DOLINA TRZECH STAWÓW, 03-06 sierpnia 2012 r.
 

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE.


1. Niniejszy regulamin (zwany dalej : „Regulaminem”), został wydany na podstawie przepisów Ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009 nr 62 poz. 504) oraz na podstawie przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z póź. zm.).

2. Regulamin wydany jest przez Fundację „Independent”, z siedzibą  z siedzibą w Katowicach przy ul. Alfonsa Górnika 3/5, kod: 40-133, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej pod nr KRS : 0000299949, posiadającą nr NIP : 2220846119, REGON :  240858978 (zwaną dalej : „Organizatorem”), organizatora imprezy pod nazwą: "OFF Festival Katowice", która odbędzie się w dniach 03-06 sierpnia 2012 roku w Katowicach na terenie Doliny Trzech Stawów (dalej zwana : „Imprezą”).

3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby, które w czasie trwania Imprezy będą przebywać na terenie, na którym przeprowadzana jest Impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.

4. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzana jest Impreza, a ponadto uregulowanie praw i obowiązków uczestników Imprezy w związku z nabyciem biletu wstępu na Imprezę.
 

§ 2
DEFINICJE.


Używane w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają co następuje :

a) „Bilet” - indywidualna zgoda Organizatora na wejście Uczestnika na Imprezę. Bilet przy pierwszym wejściu na Teren Imprezy podlega wymianie na Identyfikator (opaskę);

b) „Identyfikator” – opaska na rękę, której wzór ustala Organizator. Uczestnik ma obowiązek założyć opaskę identyfikacyjną na prawy lub lewy nadgarstek przed wejściem na teren Festiwalu. Z Identyfikatora może korzystać tylko jedna osoba, zakazane jest odstępowanie lub użyczanie Identyfikatora. Uszkodzenie, zerwanie, zgubienie lub kradzież Identyfikatora powoduje utratę jego ważności, za co odpowiedzialność ponosi Uczestnik Imprezy;

c) „Uczestnik Imprezy” – osoba uczestnicząca w Imprezie na podstawie Identyfikatora, wydanego za zwrotem Biletu. Uczestnikiem Imprezy może być osoba pełnoletnia albo osoba małoletnia z zastrzeżeniem , że małoletni do 15 roku życia mogą uczestniczyć w Imprezie tylko pod opieką przedstawiciela ustawowego,  lub innej upoważnionej osoby dorosłej i na jej wyłączną odpowiedzialność, po podpisaniu przez nią przed pierwszym wejściem na Imprezę oświadczenia o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za w/w osobę małoletnią. Wzór oświadczenia dla przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej jest dostępny poniżej:

Pobierz oświadczenie opiekuna o odpowiedzialności za osobę małoletnią.

d) „Teren Imprezy” – wyznaczony teren imprezy masowej w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach, gdzie będą odbywały się wydarzenia artystyczne związane z festiwalem, z wyłączeniem Stref VIP, Strefy Gastronomicznej i Miasteczka Festiwalowego;

e) „Miasteczko Festiwalowe” – wyznaczone poza Terenem Imprezy miejsce dostępne odpłatnie dla Uczestników Imprezy, z przeznaczeniem na rozstawienie maksymalnie 2000 namiotów, wraz z zapleczem sanitarnym;

f) „Strefa Gastronomiczna” – wyznaczone poza Terenem Imprezy miejsce, w którym Uczestnicy Imprezy będą mogli nabyć za bony festiwalowe m. in. napoje (zimne i ciepłe), posiłki (zimne i ciepłe);

g) „Bony festiwalowe” - obowiązujący w Strefie Gastronomicznej znak legitymacyjny wyłącznie upoważniający do zakupu napojów i innych artykułów. Zasady funkcjonowania bonów festiwalowych określa odrębny Regulamin dostępny w punktach wymiany;

h) „Strefa VIP” – wyznaczone poza terenem Imprezy miejsce, do którego dostęp mają jedynie upoważnione osoby w oparciu o odpowiedni Identyfikator.
 

§ 3
SPRZEDAŻ BILETÓW I WSTĘP NA IMPREZĘ.


1. Prawo wstępu na Teren Imprezy ma osoba posiadająca przy sobie dowód tożsamości oraz Bilet, który przy pierwszym wejściu na teren Imprezy będzie wymieniony na Identyfikator. Każdorazowe powtórne wejście na Teren Imprezy przysługuje tylko Uczestnikom z Identyfikatorem umocowanym trwale na ręku.

2. Bilety sprzedawane są wyłącznie w autoryzowanych punktach sprzedaży. Lista autoryzowanych punktów sprzedaży jest dostępna na www.off-festival.pl. Bilety mogą być sprzedawane wyłącznie po cenie wydrukowanej na Bilecie. Zakazana jest odsprzedaż Biletów po cenie wyższej niż wydrukowana na Bilecie. Zakazana jest odsprzedaż Biletów na aukcjach, licytacjach, konkursach, odsprzedaż zarobkowa poza autoryzowanymi punktami sprzedaży, itp.

3. Zamianie na Identyfikator podlega wyłącznie Bilet oryginalny, nabyty zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Bilet nabyty z naruszeniem postanowień niniejszego Regulaminu może być unieważniony przez Organizatora (jego przedstawiciela), bez prawa zwrotu należności.

4. Bez względu na spełnienie powyższych przesłanek określonych w ust.  1 -3 powyżej, wstęp na Teren Imprezy nie przysługuje osobom,:

a) wobec których zostało wydane prawomocne orzeczenie zakazujące wstępu na imprezę masową,

b) wobec których zostało wydane prawomocne orzeczenie zobowiązujące do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności albo wobec nieletniego na podstawie przepisów art. 6 pkt 2 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich

c) osobie odmawiającej poddania się czynnościom, sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do uczestniczenia w imprezie masowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej; legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości; przeglądania zawartości bagaży i odzieży osób w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty w postaci broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

d) nie posiadającym Identyfikatora,

e) znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, środków psychotropowych lub innych podobnie działających środków (w tym i lekarstw),

f) posiadającym broń lub inne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje, o których mowa w par. 4 ust. 9 niniejszego Regulaminu,

g) zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku Imprezy,

h) których wygląd zewnętrzny uniemożliwia identyfikację,

i) posiadającym plastikowe lub szklane lub metalowe pojemniki lub puszki itp.,

j) posiadającym inne niebezpieczne przedmioty,

k) nie posiadającym dokumentu tożsamości.

6. Ocena przedmiotów jako niebezpiecznych należy do Służb Porządkowych i Informacyjnych.

7. Dzieci do lat 10 mają wstęp wolny

 

§ 4
BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY PORZĄDKOWE.


1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in.:

a) Służby Porządkowe i służby informacyjne wyróżniające się elementami ubioru i/lub identyfikatorami,

b) powołanie kierownika do spraw bezpieczeństwa, kierującego Służbami Porządkowymi i Informacyjnymi  i organizującego pracę Służb Porządkowych i Informacyjnych,

c) udostępnienie pomocy medycznej oraz zaplecza higieniczno-sanitarnego.

2. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do poleceń Służb Porządkowych i Informacyjnych, w tym kierownika do spraw bezpieczeństwa. Odmowa zastosowania się do ich poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

3. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązani są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu. Zakazane jest niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na Terenie Imprezy, itp. Uczestnicy zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.

4. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie osoby znajdujące się na Terenie Imprezy zobowiązani są posiadać na ręku ważny Identyfikator. Brak Identyfikatora, lub posiadanie Identyfikatora zerwanego lub uszkodzonego, jak również Identyfikatora nie zapiętego na ręce jest jednoznaczną podstawą do usunięcia uczestnika z Terenu Imprezy.

5. Służby Porządkowe i Informacyjne, legitymując się Identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu, są uprawnione zgodnie z przepisami Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych do:

a) sprawdzania uprawnień do przebywania na Imprezie,

b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,

c) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty, o których mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu,

d) stwierdzania uprawnień osób do przebywania na Imprezie, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia Imprezy,

e) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia Imprezy,

f) stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka Służb Porządkowych lub inną osobę, na zasadach określonych w art. 38 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740, z późn. zm.),

g) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.

6. Służby Porządkowe i Informacyjne są obowiązane usunąć z Terenu Imprezy osoby, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z Regulaminem.

7. Członkowie Służb Porządkowych i Informacyjnych, w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeb, mogą być wyposażone m.in. w ręczne wykrywacze metalu, wzory biletów, identyfikatorów i zaproszeń oraz w inne niezbędne i prawnie dozwolone środki ochrony osobistej.

8. Stwierdzenia prawa osoby do przebywania na Imprezie członek Służb Porządkowych i Informacyjnych dokonuje przez:

a) sprawdzenie, czy osoba ta posiada ważny Bilet, a po jego wymianie Identyfikator,

oraz przez

b) porównanie okazanego dokumentu ze wzorem.

9. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:

a) broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,    

b) materiałów wybuchowych,

c) wyrobów pirotechnicznych,

d) materiałów pożarowo niebezpiecznych,

e) napojów alkoholowych,

f) środków odurzających lub substancji psychotropowych.

10. Wejście na Teren Imprezy ze zwierzętami jest zakazane, z tym zastrzeżeniem, że nie dotyczy to osób niewidomych, które mogą przebywać na Terenie Imprezy ze swoimi psami przewodnikami.

11. Zakazane jest prowadzenie bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności usługowej, handlowej lub innej zarobkowej na Terenie Imprezy.

12.  Zabranie się wnoszenia i posiadania  w trakcie Imprezy teleobiektywów powyżej 200 mm, kamer telewizyjnych i video.  Tylko upoważnieni dziennikarze i fotografowie mają możliwość robienia zdjęć apartami z teleobiektywem powyżej 200 mm podczas trwania festiwalu. Nagrywanie video, bądź innego formatu (Dv, Dv Cam, Beta i inne) jest zabronione, z wyjątkiem osób do tego upoważnionych i posiadające odpowiednie zezwolenia (akredytacje)

13. Uczestnikami Imprezy mogą być osoby pełnoletnie oraz osoby małoletnie pod opieką i na wyłączną odpowiedzialność przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej.

14. Organizator Imprezy, to jest osoby działające w jego imieniu i na jego zlecenie, uprawnione są do legitymowania każdej osoby wchodzącej, wychodzącej i/lub przebywającej na Imprezie, w szczególności celem sprawdzenia okoliczności określonych w ustępach poprzedzających.

15. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie na Imprezie jest zabronione, członek Służb Porządkowych i Informacyjnych odmawia wpuszczenia na imprezę osoby, u której stwierdzono posiadanie tych przedmiotów, lub usuwa ją z miejsca przeprowadzania Imprezy.

16. Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej oraz osobom usuniętym z Terenu Imprezy nie przysługuje prawo zwrotu należności za Bilet, ani inne roszczenia.

17. Organizator zapewnia bezpieczeństwo przeciwpożarowe m. in. poprzez zagwarantowanie znajomości rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów oraz zasad postępowania na wypadek pożaru przez pracowników obsługi, Służby Porządkowe i Informacyjne, jak również poprzez zagwarantowanie przeszkolenia Służb Porządkowych w zakresie: zasad prowadzenia ewakuacji, sposobu alarmowania straży pożarnej, zasad użycia podręcznego sprzętu gaśniczego i zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej.
 

§ 5
POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW IMPREZY.


1. Zakupiony Bilet nie podlega zamianie ani zwrotowi. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania czy zadośćuczynienia wobec posiadacza Biletu poza zwrotem ceny wydrukowanej na Bilecie na odwołaną Imprezę.

2. Na Terenie Festiwalu oraz na Terenie Strefy Gastronomicznej obowiązują bony towarowe uprawniające do nabywania towarów takich jak napoje, produkty małej gastronomii. Pieniądze na bony można wymieniać w specjalnych oznakowanych punktach na Terenie Festiwalu. Zasady funkcjonowania bonów określa odrębny regulamin dostępny w punktach wymiany.

3. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia i zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych przyczyn, a ponadto prawo do ustalenia i zmiany programu pod względem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty lub odszkodowania czy zadośćuczynienia wobec posiadacza Biletu.

4. Uczestnik Imprezy lub inna osoba przebywająca na Terenie Imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Uczestnicy Imprezy uczestniczą w niej na własne ryzyko. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są kobiety w ciąży i dzieci oraz osoby chore na epilepsję. W celu przeciwdziałaniu negatywnym skutkom zalecane jest noszenie słuchawek wygłuszających dźwięk.

5. Organizator utrwala również przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez w przyszłych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać nieodpłatnie utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych, na co Uczestnik Imprezy wyraża zgodę z momentem wejścia na Teren Festiwalu.
 

§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE.


1. Wszelkie prawa do nazwy i logo Imprezy są zastrzeżone na rzecz Organizatora. Oficjalne programy i gadżety dotyczące Imprezy będą sprzedawane wyłącznie na Terenie Imprezy lub  w autoryzowanych przez Organizatora punktach sprzedaży.

2. Status sponsora Imprezy przyznaje wyłącznie Organizator.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Za Siłę Wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań i/lub obowiązków przez Organizatora jest niemożliwe. Siłę Wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne (np. opady, upały), awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, cieplną oraz światło, działania wojenne lub działania władz państwowych lub samorządowych w zakresie formułowania polityki, praw i przepisów mających wpływ na wykonanie zobowiązań i/lub obowiązków oraz wszelkie nadzwyczajne zjawiska (zmiany) natury społecznej, gospodarczej, politycznej czy prawnej.

4. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Festiwalu: www.off-festival.pl oraz w festiwalowych punktach informacyjnych.

5. Służby Porządkowe i Informacyjne mogą wydawać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27 marca 2012 r.

 

REGULAMIN PORZĄDKOWY STREFY GASTRONOMICZNEJ rozwińzwiń

Regulamin Strefy Gastronomicznej

Strefa Gastronomiczna jest wyłączona z terenu Festiwalu. Przy wejściach i wyjściach obowiązuje kontrola. Osobom nietrzeźwym oraz nieletnim nie będą sprzedawane - alkohol oraz papierosy.

Wszystkie artykuły spożywcze, napoje oraz piwo sprzedawane są wyłącznie za bony festiwalowe lub przy pomocy kart płatniczych Master Card PayPass. Pieniądze na bony festiwalowe można wymienić w kasach przy wejściu na strefę gastronomiczną oraz na bramie głównej Festiwalu.

 

Na terenie Strefy Gastronomicznej zabronione jest:

1.           spożywanie jakichkolwiek napojów alkoholowych innych niż piwo i wino sprzedawane na strefie strefie gastronomicznej przez koncesjonowane punkty.

2.           Sprzedawanie czegokolwiek bez zgody organizatora

3.            śmiecenie

4.           wyrzucanie niedopałków do koszy na śmieci lub na trawę

5.           wchodzenie lub wrzucanie jakichkolwiek przedmiotów lub śmieci do stawu

6.           spożywanie napojów zakupionych poza strefą gastronomiczną lub terenem Festiwalu

7.           zażywanie narkotyków

8.           ze strefy gastronomicznej zabronione jest wynoszenie na teren Festiwalu jakichkolwiek opakowań szklanych oraz jedzenia.

 

Organizatorzy bardzo proszą:

1. o segregowanie śmieci i odpadków do specjalnie oznakowanych koszy

2. o wyrzucanie niedopałków wyłącznie do popielniczek

3. o zbytnie nie przestawianie mebli

4. o nie karmienie delfinów w stawie

5. osoby palące o palenie w miejscach wyznaczonych lub tak, aby nie przeszkadzać osobom niepalącym

Osoby będące pod wpływem środków odurzających lub swoim zachowaniem narażające inne osoby na niebezpieczeństwo lub nie przestrzegające zasad obowiązujących w Strefie Gastronomicznej mogą zostać z niej usunięte - jak również z terenu Festiwalu - bez prawa powrotu

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONÓW FESTIWALOWYCH rozwińzwiń

 

Regulamin korzystania z bonów festiwalowych
§1
 
1. Bon festiwalowy jest znakiem legitymacyjnym upoważniającym wyłącznie do zakupu napojów i innych artykułów spożywczych w punktach gastronomicznych na terenie imprezy „OFF Festival Katowice 2012”, odbywającej się na ternie Doliny Trzech Stawów w Katowicach w dniach: 02 – 06 sierpnia 2012 r. (dalej: „Festiwal”).
2. Uczestnicy Festiwalu mogą dokonywać zakupów w punktach gastronomicznych na terenie Festiwalu, wyłącznie za pomocą bonów festiwalowych, z zastrzeżeniem wybranych i oznaczonych punktów gastronomicznych, w których płatności będzie można dokonywać również z pomocą płatniczych kart zbliżeniowych MasterCard PayPass.
3. Płatności bonami festiwalowymi można dokonywać wyłącznie w dniach 2,3,4,5 sierpnia oraz w nocy z 5 na 6 sierpnia 2012 roku w godzinach otwarcia punktów gastronomicznych, tj. od 13:00 do 4:00.
 
 
§2
 
1. Bon festiwalowy posiada wartość nabywczą w wysokości 2,00 PLN (słownie: dwa złote).
2. Bon na piwo posiada wartość i piwa 0,4 L lub 1 butelki 0,45 L lub puszki 0,5 L  według cennika
2. Ceny napojów oraz innych artykułów spożywczych oferowanych w punktach gastronomicznych na terenie Festiwalu będą stanowić równowartość lub wielokrotność wartości nabywczej 1 (jednego) bonu festiwalowego.
3. Ceny napojów oraz innych artykułów spożywczych na terenie Festiwalu będą wyrażone w polskich złotych.
4. Przy realizacji transakcji sprzedaży za pomocą bonów festiwalowych nie wydaje się reszty w gotówce.
 
 
§3
 
1. Bony festiwalowe można nabyć wyłącznie w oznakowanych kasach na terenie Festiwalu w dniach od 2 do 6 sierpnia od godziny 13:00
2. Bony festiwalowe można nabyć w kasach na terenie Festiwalu wyłącznie z gotówkę.
3. Bony festiwalowe niepochodzące od Organizatora Festiwalu lub nie posiadające zabezpieczeń nie będą respektowane w punktach gastronomicznych na terenie Festiwalu oraz nie będą podlegały zwrotowi.
 
 
§4
 
1. Uczestnik Festiwalu, który nie wykorzystał zakupionych bonów festiwalowych w trakcie trwania Festiwalu, może zwrócić niewykorzystane bony festiwalowe i uzyskać ich równowartość w gotówce z wyjątkiem bonów na piwo
2. Bony na piwo nie podlegają zwrotowi.
2. Uszkodzone lub zniszczone bony festiwalowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
3. Zwrotu niewykorzystanych bonów festiwalowych z wyjątkiem bonów na piwo uczestnik Festiwalu może dokonać wyłącznie w oznaczonej kasie wymiany, wyłącznie 6 sierpnia 2012 roku od 9:00 w nieprzekraczalnym terminie do godziny 12:00 w południe.
4. Po upływie w/w terminu bony festiwalowe są nieważne i nie podlegają wymianie na gotówkę. 

REGULAMIN OFF SKLEPU rozwińzwiń

 

I. Objaśnienie pojęć:

Fundacja Fundacja Independent z siedzibą w Katowicach przy ul. Alfonsa Górnika 3/5, kod: 40-133, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000299949;

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Fundację Independent, działający pod adresem www.off-festival.pl sprzedający bilety wstępu i karnety upoważniające do wstępu na imprezy kulturalne za pośrednictwem Internetu;

Biletybilet/bilety i karnet/karnety upoważniające do wstępu na imprezy kulturalne organizowane lub współorganizowane przez Fundację Independent sprzedawane za pośrednictwem Sklepu;

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient - osoba dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca zarejestrowane w Sklepie konto Klienta;

Konto Klientaindywidualna i chroniona przed dostępem osób trzecich baza zawierająca dane Klienta służące do składania i realizacji składanych przez Klienta zamówień, a także historię złożonych przez Klienta zamówień oraz dane dotyczące stanu wpłat Klienta z tytułu zakupionych Biletów;

Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu Dotpay.

Regulamin niniejszym regulamin sprzedaży Biletów za pośrednictwem Sklepu

II. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Sklep prowadzi sprzedaż Biletów za pośrednictwem sieci Internet na stronie www.off-festival.pl za pomocą której Klient składa zamówienie.

  2. Klient, składając zamówienie i uiszczając cenę, zawiera umowę sprzedaży zamawianego Biletu z Fundacją.

3. W zamówieniu Klient dokonuje:

- wyboru imprezy kulturalnej i jej daty,

- wyboru rodzaju i ilości zamawianych Biletów,

- wyboru sposobu płatności,

- zaakceptowania warunków zakupu Biletów oraz Regulaminu przez Klienta (brak ich akceptacji uniemożliwia dokonanie zamówienia).

4. W przypadku zamówienia składanego w Sklepie pierwszy raz, Klient w trakcie składania zamówienia będzie poproszony o założenie Konta Klienta. Założenie Konta Klienta jest niezbędne do złożenia i realizacji zamówienia. Założenie Konta Klienta wiąże się z podaniem danych osobowych Klienta oraz wyrażaniem zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Fundację na zasadach określonych w punkcie VII Regulaminu oraz na stosowanie Regulaminu.

5. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu (potwierdzenie zamówienia).

6. Klient zobowiązany jest uiścić cenę zakup Biletu niezwłocznie po dokonaniu zamówienia.

7. Fundacja zastrzega, że do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba Biletów. Realizacja zamówień takich Biletów następuje według kolejności wpływania do Fundacji potwierdzonych zamówień, do wyczerpania się puli Biletów objętych formą sprzedaży.

7. Do każdego zamówienia wystawiana jest na życzenie Klienta faktura VAT. W celu otrzymania faktury VAT Klient zobowiązany jest do wysłania żądania e-mailem na adres bilety@off-festival.pl z podaniem prawidłowych danych do faktury wraz z numerem zamówienia. Faktury wysyłane wyłącznie drogą e-mailową.

------------------

III. Odwołanie imprezy

  1. W przypadku odwołania albo zmiany czasu lub miejsca imprezy kulturalnej Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta, który kupił Bilety, poprzez przesłanie tej informacji Klientowi e-mailem i umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Sklepu.

  2. W sytuacji odwołania imprezy na świeżym powietrzu Sklep nie jest zobowiązany do indywidualnego poinformowania Klienta, który kupił Bilety, o niemożności spełnienia świadczenia, gdy odwołanie nastąpiło na mniej niż 14 dni przed datą takiej imprezy. Sklep poinformuje o tym fakcie poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Sklepu.

  3. Nie stanowi niemożności spełniania świadczenia zmiana części składu artystów lub zespołów artystycznych występujących na festiwalu (tj. na imprezie kulturalnej z udziałem wielu artystów lub zespołów artystycznych). W takiej sytuacji nie jest możliwy zwrot Biletów.

  4. Zwroty Biletów w sytuacjach określonych w ust. 2 przyjmowane i realizowane w terminie do 30 dni od daty poinformowania o tym Klienta, który kupił Bilety e-mailem, a w przypadku niepoinformowania, w terminie 30 dni od umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Sklepu, chyba że inne zasady ustalił organizator imprezy.

------------------

IV. Ceny i dostawa

  1. Wszystkie ceny Biletów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu w języku polskim podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wszystkie ceny Biletów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu w języku angielskim podawane w euro i zawierają podatek VAT.

  2. Cena zakupu Biletu jest wiążąca dla Sklepu i Klienta według chwili złożenia przez Klienta zamówienia na zakup tego Biletu.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany: cen Biletów, rodzajów Biletów, akcji promocyjnych. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na realizację zawartych umów i zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmiany zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym w Sklepie.

  4. Regulaminy poszczególnych imprez kulturalnych, na które Sklep sprzedaje Bilety zamieszczane bezpośrednio na stronie internetowej Sklepu, bądź poprzez zamieszczenie przez Sklep na swojej stronie internetowej linku do innej strony internetowej, gdzie znajduje się dany Regulamin.

  5. Bilety na imprezy Fundacji dostarczane drogą elektroniczną w formie potwierdzenia zamówienia i wskazania warunków odbioru w zamian za Bilety kart wstępu. Karty wstępu w formie opasek lub identyfikatorów do odbioru na podstawie: otrzymanych od Klienta danych osobowych, wydruku potwierdzenia zamówienia i dowodu tożsamości Klientabezpośrednio przed rozpoczęciem danej imprezy w specjalnych punktach Organizatora.

  6. Bilety na imprezy Fundacji są imienne i nie mogą być odstąpione osobom trzecim.

  7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny - spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta, problemami z siecią internet lub innymi okolicznościami, na które Sklep nie miał wpływu.

  8. Sklep nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za przebieg imprezy, która leży wyłącznie po stronie innego organizatora niż Fundacja, jak i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść przekazu reklamowego takiej imprezy i za jego zgodność z rzeczywistym przebiegiem imprezy.

------------------

V. Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski: przelew elektroniczny za pośrednictwem systemu transakcyjnego Doptay.

  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności Dotpay.

  3. Sklep nie prowadzi formy płatności: „płatność przy odbiorze” i nie wysyła Biletów pocztą i za pobraniem.

------------------

VI. Reklamacje

/Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji wysłanej na adres Fundacji

Reklamacje rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi równowartość uiszczonej ceny Biletu lub zaoferuje mu inne rozwiązanie - do wyboru Klienta.

------------------

VII Dane osobowe

  1. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Fundacji Independent (administrator danych) oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Klient może także wrazić zgodę na ich przetwarzanie dla celów otrzymywania informacji o działalności i imprezach kulturalnych Fundacji.

  2. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  3. Dane osobowe chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 133 poz. 883) Klientowi przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.------------------

VIII Postanowienia końcowe

  1. Bilety wstępu prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz w odniesieniu do konsumentów przepisy ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., nr 22, poz. 271).

  3. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie Sklepu. Zawarte umowy oraz zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19-12-2011.


 

Fundacja Independent

MIASTECZKO FESTIWALOWE rozwińzwiń

ZAPRASZAMY DO MIASTECZKA FESTIWALOWEGO!

Osoby, które kupiły karnet z polem namiotowym powinny pobrać formularz rejestracji na Miasteczko Festiwalowe, wypełnić go i odesłać wypełniony. 

  Formularz rezerwacji pola namiotowego

Katowice mają świetną bazę noclegową, od tanich hosteli po luksusowe hotele – ale dajemy ci również możliwość życia festiwalem 24 godziny na dobę! Otwieramy miasteczko festiwalowe, w którym znajdziesz nocleg, zaplecze sanitarne i gastronomię.

 

Miasteczko festiwalowe OFF Festivalu Katowice 2012 otwarte będzie od 2 sierpnia, godz.12.00 do 6 sierpnia, do godz. 15.00.
 
Miasteczko festiwalowe OFF Festivalu Katowice usytuowane jest na lotnisku Muchowiec, 800 metrów od miejsca gdzie odbywa się festiwal. Dojazd do miasteczka autobusami KZK GOP z dworca PKP w Katowicach trwa zaledwie 5 minut! Szczegółowe informacje na temat numerów linii komunikacji miejskiej wkrótce.
 
Miasteczko Festiwalowe OFF Festival Katowice 2012 to:
 
1) pole namiotowe – pomieści około 2000 namiotów i jest dostępne wyłącznie dla uczestników OFF Festivalu. Pole podzielone będzie na sektory, miejsca ustawienia namiotu pomogą wam wybrać pracownicy Miasteczka Festiwalowego,
 
2)pełne zaplecze sanitarne – toalety, umywalnie oraz  kabiny prysznicowe,
 
3) przechowalnia bagażu – płatna 10 pln jednorazowo,
 
4) punkt gastronomiczny – na miejscu będzie można zakupić ciepłe i zimne napoje , pieczywo, nabiał oraz inne podstawowe produkty spożywcze, a także otrzymać bezpłatnie wrzątek, będzie można również mailowo przed rozpoczęciem festiwalu zamówić posiłek wegetariański lub dla diabetyków lub inny specjalny,
 
5) punkt medyczny – nie życzymy nikomu, by musiał go odwiedzić, ale będziemy gotowi, żeby wam pomóc,
 
6) stanowiska do ładowania telefonów komórkowych,
 
7) kontenery z obowiązkową segregacją odpadów.
 
 
Cały teren Miasteczka Festiwalowego będzie ogrodzony i ochraniany przez służby porządkowe.
 
   
 

Regulamin Miasteczka Festiwalowego - OFF Festival Katowice 2012

1. Miasteczko Festiwalowe Katowice 2012 to wydzielony, zamknięty teren na Lotnisku Muchowiec w Katowicach, na którym znajdują się: pole namiotowe, toalety przenośne, umywalnie, prysznice, przechowalnia bagażu, punkt medyczny, punkt gastronomiczny oraz zaplecze socjalno-techniczne.
 
2. Miasteczko Festiwalowe czynne jest całą dobę - od 02.08.2012r. od godz. 12.00, do 06.08.2012r. do godz. 15.00.
 
3. Organizatorem Miasteczka Festiwalowego jest Fundacja Independent.
 
4. Miasteczko Festiwalowe jest płatne i wstęp na jego teren mają wyłącznie osoby z opaskami identyfikacyjnymi.
 
5. Noszenie opasek na terenie Miasteczka Festiwalowego jest obowiązkowe.
 
6. W razie zniszczenia opaski wymiana bezpłatnie może nastąpić tylko po zwrocie opaski uszkodzonej. W innym przypadku nowa opaska zostanie wydana po uiszczeniu opłaty 20,00 zł i przedstawieniu dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
 
7. Miasteczko Festiwalowe przeznaczone jest wyłącznie dla namiotów (niedozwolone są przyczepy kempingowe, campery).
 
8. Na terenie Miasteczka Festiwalowego zabrania się:
- palenia ognisk
- używania otwartego ognia w namiotach
- używania sztucznych ogni
- używania butli gazowych
- używania urządzeń elektrycznych (czajniki elektryczne, grzałki)
- podłączania urządzeń do sieci elektrycznej Miasteczka Festiwalowego
- niszczenia infrastruktury Miasteczka Festiwalowego i dewastowania zieleni
- zakłócania porządku
- zaśmiecania terenu
- wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów
- wnoszenia alkoholu i środków odurzających
- wprowadzania zwierząt
- wchodzenia na płytę lotniska
 
9. Mieszkańcy Miasteczka Festiwalowego zobowiązani są do podporządkowywania się zaleceniom przedstawicielom Organizatora i ochrony.
 
10. Osoby nie przestrzegające niniejszego regulaminu zostaną wydalone z Miasteczka Festiwalowego bez możliwości powrotu oraz zwrotu poniesionych kosztów.
 
11. Ewentualne szkody spowodowane przez osoby korzystające z Miasteczka Festiwalowego należy zadośćuczynić zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Usunięcie z Miasteczka Festiwalowego (pkt. 10) nie zwalnia z obowiązku naprawienia szkody.
 
12. Za przedmioty zagubione na terenie Miasteczka Festiwalowego lub pozostawione bez nadzoru poza przechowalnią bagażu (w tym również w namiotach) Organizator nie odpowiada.
 
13. Wszystkie uwagi, zagrożenia lub skargi prosimy niezwłocznie kierować do przedstawicieli Organizatora na Miasteczku Festiwalowym lub pracowników ochrony.
 
14. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
   
OSOBY NIEPEŁNOLETNIE zostaną wpuszczone na teren Miasteczka Festiwalowego tylko po przedstawieniu wypełnionego oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych.